Как блогът ми стана на второ място в класациите на бг блоговете?  

Posted by az100yan


Здравейте.Днес реших да публикувам темата как блогът ми стана на 2ро място в класацията на бг блоговете.Ето няколко важни съвета от мен:
1.Изберете си подходяща тематика за блога си.Нещо,което е интересно на самите вас като музика,дадена група,спорт,фитнес и т.н.Така ще ви е по-приятно да пишете за блога си.
2.Отделяйте на блога си минимум 10 минути на ден,за да го актуализирате.
3.Публикувайте статии в социални директории като dao.bg ; svejo.net
За повече инфо потърсете в гугъл "социални директории"
4.Регистрирайте сайта си в търсачки от тук.
5.Няма невъзможни неща!
Ако спазвате стъпките които казах ще имате резултати.Ето и доказателство.Ще ви кажа една моя тайна за блога.Неговият автор(т.е. аз) е само на 14 години.Учудвате се,нали?
Приятни мигове с блога ми и го посещавайте редовно,разбрахте ли :) !

This entry was posted on понеделник, 6 октомври 2008 г. at 17:52 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коментара

Публикуване на коментар